ראשי המפלגות החרדיות דרשו מנתניהו שינוי מתווה הכותל

נציין כי הפגישה מתקיימת לאחר שפגישת נתניהו עם הרבנים הראשיים נדחתה היום, כפי שדיווחנו בבוקר. בשל דרישת נתניהו מהרבנים להגיע לפגישה עם מתווה מוסכם על הרבנים והמפלגות החרדיות
איתי גדסי 1 Comment on ראשי המפלגות החרדיות דרשו מנתניהו שינוי מתווה הכותל

כמידי יום ראשון לאחר ישיבת הממשלה התקיימה ישיבת ראשי סיעות הקואליציה וחברי הכנסת החרדים הביעו בפני נתניהו את התנגדותם למתווה, ודרשו את שינויו באופן שלא יהווה הכרה ברפורמים

דרעי ליצמן גפני צילום: יעקב כהן
נציין כי הפגישה מתקיימת לאחר שפגישת נתניהו עם הרבנים הראשיים נדחתה היום, כפי שדיווחנו בבוקר. בשל דרישת נתניהו מהרבנים להגיע לפגישה עם מתווה מוסכם על הרבנים והמפלגות החרדיות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמידי יום ראשון לאחר ישיבת הממשלה התקיימה ישיבת ראשי סיעות הקואליציה, בה השתתפו אריה דרעי, משה גפני, יעקב ליצמן, נפתלי בנט, ומשה כחלון לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במסגרת הפגישה, הביעו חברי הכנסת החרדים בפני נתניהו את התנגדותם למתווה, ודרשו את שינויו באופן שלא יהווה הכרה ברפורמים, שכן זו המשתמעת מההסכם המתהווה היא הפרה של הסטטוס-קוו.

נציין כי הפגישה מתקיימת לאחר שפגישת נתניהו עם הרבנים הראשיים נדחתה היום, כפי שדיווחנו בבוקר. בשל דרישת נתניהו מהרבנים להגיע לפגישה עם מתווה מוסכם על הרבנים והמפלגות החרדיות.

כזכור, השר אורי אריאל שביקר הבוקר בכותל אמר "זו הפרה בוטה של הסטטוס קוו שראש הממשלה טוען שצריך לשמור עליו כדי לשמור על הממשלה. שלחו לנו חומר מוגמר באשר לפשרה בכותל, שעה לפני שבת, אף אחד לא התייעץ איתנו ושאל אותנו כלום. הצבענו חמישה שרים בממשלה כנגד המתווה, ליצמן, דרעי, אלקין ואנוכי.

"אנו פועלים כרגע לטובת מתווה יחד עם הרבנות הראשית שהיא מופקדת על הניהול והשימוש בכותל המערבי. אנו פועלים באופן נחרץ לטובת שמירה על הסטטוס קוו. צריך להבין שהתנועה הרפורמית רוצה לחדור לנושא הגירושין והנישואין – ולא ניתן לזה יד. יש עוד שבועיים לקבלת החלטה. שר הדתות צריך להתקין תקנות בהתייעצות עם הרבנות הראשית. ננצל את הזמן לייצר מתווה טוב יותר. צריך להבין שאך ורק הרבנות הראשית אחראית על הכותל" אמר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ומה עם שינוי המתווה במשרד החינוך?
    מתי יכובדו ההסכמים הקואלציוניים ? מתי תוקם הוועדה שתבדוק את תקצוב משרד החינוך למוסדות הפטור והמוכש"ר???